Ten blog korzysta z plików cookies na zasadach określonych tutaj
Zamknij
REKLAMA & EVENTY
Zakaz reklamy i promocji nowatorskich wyrobów tytoniowych
Organizacja eventów często wiąże się z koniecznością nawiązania współpracy z podmiotami, które wesprą wydarzenie – przekazując środki finansowe, konkretne towary lub know-how. W zamian za to, organizator imprezy może zaoferować przestrzeń do prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych. Taki rodzaj kooperacji określany jest mianem sponsoringu. Choć w większości przypadków prawo nie ingeruje ani w to, kto [...]


REKLAMA & EVENTY
Czy klauzula rebus sic stantibus nadal ma zastosowanie w przypadku umów najmu?
Rok 2020 i pandemia koronawirusa na dobre zapisały się w naszej pamięci. Liczne restrykcje miały szczególne znaczenie dla lokali gastronomicznych, teatrów, kin, siłowni, galerii handlowych oraz oczywiście dla centrów konferencyjnych i eventowych venues. Aby w jakiś sposób poradzić sobie ze skutkami lockdownu przedsiębiorcy zaczęli powoływać się na klauzulę nadzwyczajnej zmiany stosunków, która umożliwia zmianę lub [...]


REKLAMA & EVENTY
Fałszywe opinie w Internecie – walka z wiatrakami?
Wraz z upływającym latem i nieubłaganie zbliżającymi się świętami, a także nadchodzącym Black Friday czy Mikołajkami, rośnie liczba pretekstów do zakupu kolejnych rzeczy. Większość konsumentów (w tym autor niniejszego tekstu) przy wyborze prezentów kieruje się opiniami i rekomendacjami zamieszczonymi w Internecie. Te jednak dość często bywają fałszywe i krzywdzące. Dotyczy to zresztą nie tylko zakupów, [...]


REKLAMA & EVENTY
Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki dla branży MICE?
W związku z rozwojem nowoczesnych technologii oraz wszechobecnej cyfryzacji rośnie liczba zagrożeń dla konsumentów. Wśród obaw wymienia się brak przejrzystości usług i ofert proponowanych konsumentom wykorzystującym internetowe platformy handlowe, niedostateczne dopasowanie instrumentów ochrony do rozwijających się usług cyfrowych, nadmierną regulację niektórych obowiązków informacyjnych przedsiębiorców czy brak precyzyjnych wytycznych dotyczących postępowania organów ochrony konsumenta w odniesieniu [...]


REKLAMA & EVENTY
Ochrona koncepcji kampanii reklamowej
W dobrej kampanii reklamowej wszystko zaczyna się od pomysłu. To on następnie ewoluuje, przeradzając się stopniowo w narzędzie przynoszące zyski zarówno na płaszczyźnie finansowej, jak i wizerunkowej. Naturalne jest więc, że osoby tworzące koncepcje działań marketingowych dążą do jak najszerszej ochrony swoich pomysłów. Nie tylko przed konkurencją, lecz także przed klientami, którzy po przedstawieniu im [...]


Chcesz być informowany o najnowszych wpisach na blogu?

  • - Podaj adres e-mail i otrzymuj informację o nowym wpisach na blogu SKP/IPblog prosto na Twoją skrzynkę
  • - Nie będziemy wysłać Ci spamu

Administratorem Twoich danych osobowych jest SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk sp.k. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Ks. Skorupki 5, 00-546 Warszawa.

Szanujemy Twoją prywatność dlatego przekazane nam dane nie będą przetwarzane i udostępniane poza SKP w innych celach niż ujęte w Regulaminie Serwisu. Szczegółowe postanowienia dotyczące naszego IP Bloga, w tym katalog Twoich uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdziecie Państwo w Polityce Prywatności.