Ten blog korzysta z plików cookies na zasadach określonych tutaj
Zamknij
REKLAMA & EVENTY
Sposoby walki z marketingiem pasożytniczym
Marketing pasożytniczy (ambush marketing) jest zjawiskiem niejednorodnym, a praktyki określane tym terminem cechuje zróżnicowanie, zarówno pod względem zakresu, natężenia, formy, jak i treści. Nie znaczy to jednak, że przedsiębiorcy nie mają możliwości obrony przed negatywnymi skutkami tego typu działań. Istnieje wiele definicji pojęcia marketingu pasożytniczego. Najbardziej kompleksową nadała Komisja Europejska. Przyjęła, że w ogólnym znaczeniu [...]


REKLAMA & EVENTY
Umowa sponsorska
W czasach rosnącej popularności sponsoringu jako formy promocji oraz widocznej zależności rozmiaru i powodzenia eventu od wsparcia finansowego podmiotów zewnętrznych, budowanie partnerskiej relacji pomiędzy organizatorem wydarzenia a jego sponsorem ma ogromne znaczenie biznesowe. W praktyce, organizacja eventu to dla organizatora i sponsora gra do jednej bramki, sukces wydarzenia oznacza bowiem zysk dla obu stron i [...]


REKLAMA & EVENTY
Nieoficjalny sponsor „sami wiecie czego”: Marketing pasożytniczy w świecie imprez sportowych
Ledwo zdążymy otrząsnąć się z piłkarskich emocji EURO 2016, a zacznie nas ogarniać sportowe szaleństwo, tym razem w wymiarze olimpijskim. Letnie Igrzyska w Rio startują już 5 sierpnia, na legendarnym stadionie Maracana. Z nimi ruszy lawina sportowych reklam, zaś w tle padnie pytanie o pasożytnictwo i nieuczciwy marketing.   Te wielkie sportowe wydarzenia nie są [...]


REKLAMA & EVENTY
Australijskie, nowe, półsłodkie ... KRRiT karze TVN za reklamę alkoholu
Koale, kangury, słoneczne wzgórza  Jacob’s Creek,  biesiadnicy, świętujący przy suto zastawionym stole, szklankach wody i … pustych kieliszkach. Takie kadry znalazły się w spocie promującym imprezę Dni Australii, nadanym przez TVN w grudniu 2014 roku, o godz. 0:43, w przerwie reklamowej podczas emisji filmu „Ojciec Chrzestny”. Mimo niewątpliwych walorów australijskich obrazków, ta sprawa nie byłaby [...]


REKLAMA & EVENTY
Telewizyjne wskazania sponsorskie pod czujnym okiem KRRiT
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji decyzjami z 27 listopada 2015 r. nałożył na nadawców kary finansowe za naruszenie prawa poprzez umieszczenie treści reklamowych w informacjach o sponsorze audycji. Ukarani to TVN, TVN 24, TVN Style, TVP1, Polsat, TV Puls i Kuchnia+. Każdy, kto lubi zrelaksować się oglądając w telewizji mecz, film lub serial, z [...]


MODA, KULTURA & SZTUKA
Zarządzanie własnością intelektualną w klubach piłkarskich
W dzisiejszych czasach klub piłkarski, to nie tylko zaplecze drużyny ale przede wszystkim przedsiębiorstwo. Co więcej, od sprawnego zarządzania takim przedsiębiorstwem zależy, nie tylko to czy wspólnicy lub akcjonariusze dostaną dywidendę  czy będą musieli dokapitalizować spółkę ale też, na jakich zawodników będzie klub stać w kolejnym oknie transferowym, czy dostanie licencję na kolejny sezon w [...]


Chcesz być informowany o najnowszych wpisach na blogu?

  • - Podaj adres e-mail i otrzymuj informację o nowym wpisach na blogu SKP/IPblog prosto na Twoją skrzynkę
  • - Nie będziemy wysłać Ci spamu

Administratorem Twoich danych osobowych jest SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk sp.k. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Ks. Skorupki 5, 00-546 Warszawa.

Szanujemy Twoją prywatność dlatego przekazane nam dane nie będą przetwarzane i udostępniane poza SKP w innych celach niż ujęte w Regulaminie Serwisu. Szczegółowe postanowienia dotyczące naszego IP Bloga, w tym katalog Twoich uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdziecie Państwo w Polityce Prywatności.